Menü

Ajánlom a Facebookon
Kedves Doktor Úr! 21 éves vagyok, a policisztikus petefészkem miatt 3 éve a Diane 35 nevű tablettát szedem. Próbálkoztam időközben gyengébb hormontartalmúval, de a szervezetem rosszul reagált rá, és a doktornőm szerint vissza kellett erre térnünk. Nem bízom teljesen az orvosomban, váltani fogok, de most önt kérdezem meg. Tudom, hogy ez a fogamzásgátló erős hormontartalmú és úgy tudom, hogy nem ajánlatos több évig szedni, a későbbi meddőségtől is félek. Okkal? Amikor megpróbáltam abbahagyni, néhány hónapig magától nem jött meg a menstruációm, hormoninjekciót kaptam, ez segitett rajta. Hamarosan fél évre külföldre utazom , és a doktornő szerint eközben is szedjem a fogamzásgátlót (a cisztákon kivül, a fogamzásgátló hatása miatt is szedem), de én aggódom, amiatt, hogy már hosszú ideje szedem, és a fél évet is soknak találom, főleg így, hogy a párommal is külön leszünk. A doktornő szerint a cisztáimon más nem segít, a gyengébb hormontartalmúakra rosszul reagáltam, és lát már némi javulást. De félek, hogy vajon nem okoz -e később nagyobb gondot az, hogy ilyen hosszú ideig szedem, még ha a cisztáimon segít is? Valamint, hogy nincs-e más mód ezek ellen, csak ez az erős fogamzásgátló?
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ