Menü

Ajánlom a Facebookon
Szép estét Doktor Úr! A problémám az hogy már szinte havonta van gombás fertőzésem...mindig kúpokat használok ilyenkor és most(Pevaryl-G)feltettem a 2.-at és olyan érzékeny a hüvelyem,picit fáj is.Olyan mintha"sebes"lenne...ez mért lehet?Illetve mit tegyek?Ha feltettem a 3.-at használjak valami tejsavas kúpot is?Nőgyógyászhoz menni már nem nagyon szeretnék mert már rengeteg pénzt elköltöttem erre...és kezdem unni.Van ebből kiút? Válaszát előre is köszönöm!! Tisztelettel:Eszti Tisztelt Hölgyem! A gombaellenes kezelés mellett fontos a normál hüvelyflóra beállítása is. Azt javaslom, hogy használja végig lehetőleg az említett kúpot, majd tejsavas kezelés kellene, illetve ki kellene egészíteni az egészet candida diétával. Ha nincs jobban ezek után, szívesen megnézem.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ