Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! Hónap elején volt egy rutin rákszűréses vizsgálatom, ami után nem múlt ez a vérzésem, újra orvoshoz mentem 1 hét múlva, azt mondták hogy a rákszűrésnél 1 óránál egy kisebb méhszájseb keletkezett. Lapisz kezelést alkalmaztak. Következő hétre megjött a menstruációm, az első nap rettenetes volt be kellett mennem a kórházba késő este, mert rendkívül erős volt a vérzés, nagy fájdalmakkal. Vérzéscsillapítót kaptam, megvizsgáltak, a seb ugyan látszott de azt mondták semmi egyéb gond nincs. Ultrahangom és egyéb vizsgálatom nem volt. A rákszűrésem eredménye P II lett, gyulladást mutatott. Kérdeztem ez normális e , azt mondták igen. Autoimmun betegségem van, szteroidot szedek valamint fogamzásgátlót. A menstruációm lezajlott, azonban ezen a héten újra vissza-visszatért a barnás pecsételés. 3 különböző nőgyógyászt látogattam meg, mondtam nekik a szteroidot, arra gondoltam attól lehet a gond, de egyik se mondott semmit. Esetleg a fogamzásgátló hatását gyengítheti a szteroid? Múlt hónapban semmi problémám nem volt, a ciklusom mindig rendszeres volt, sosem volt semmi problémám, gyermekem nincs, tudatosan védekezem. Eddig működött együtt a szteroid és a fog.hátló. Azóta érzek változást mióta a rákszűrésem volt. Ön mit gondol,mit tegyek ? Tisztelt Hölgyem! Meg kellene nézni, hogy az a gyulladás amit leírtak, mitől van és pontosan mit érint, valamint ellenőrizni kellene azt a bizonyos méhszájsebet is. Ha felkeres Fény u.-i rendelőmben, szívesen segítek Önnek ebben.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ