Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! Május 3-án voltam együtt valakivel. Megtörtént az aktus, de nem védekeztünk így én még aznap eseményutáni tablettát vettem be, rendesen ahogy elő van írva, annak ellenére, hogy nem élvezett el a párom. Rá egy hétre, május 10-én megjött a menstruációm. Most ebben a hónapban mégsem jött meg. Fájdogált a hasam, érzékeny volt a mellem és feszült. Ugye nem lehet, hogy terhes vagyok? Rendesen vettem be a gyógyszert, de kicsit mégis félek. Lehet az, hogy a gyógyszer kicsit felborította a ciklusomat? Vagy a stressz, idegesség miatt nem jött meg? Válaszát előre is nagyon szépen köszönöm. Tisztelt Hölgyem! A ciklust, ahogyan Ön is mondja megzavarhatja az esemény utáni tabletta és a stressz is. A terhességet azonban jobb, ha kizárja egy terhességi teszttel, vagy eljön egy nőgyógyászati vizsgálatra.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ