Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! Tegnap vettem be az utolsó szem az első levél (dienille) fogamzásgátló tablettából. A problémám az, hogy lassan 1hete vérzésem van. Utána olvastam és az áttöréses vérzés úgy van feltüntetve, hogy pár napig tart, kis mennyiségben középidő körül. Nálam egy hete tart, 2napig csak pecsételő vérzés formájában majd késöbb erőteljesebben és még mindig nem csillapodott. Érdekelne, hogy a szervezetemnek csak szoktatásra van e szüksége?! Vagy cseréljek tablettát? Előre is köszönöm válaszát! Tisztelt Hölgyem! Az első 3 hónapban előfordulhat ilyen. Csak akkor kell gondolkodni váltáson, ha később is fennáll.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ