Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! Olyan panasszal fordulnék Önhöz, hogy 11 hónapja abbahagytam a gyógyszer szedését! A menstruációm teljesen felborult. 2014. őszén elmentem nőgyógyászhoz, ahol kaptam gyógyszert amit 10 napig kellett szedni (hirtelen nem jut eszembe a neve) illetve mellé még Premens tablettát is. Azt mondták, hogy ettől helyrejön. 3 hónapig pontos is volt. De nagyon ráálltunk a babavállalási témára. Ebbe a hónapban nem jött meg de a teszt negatív. A gyomrom fáj, főleg evés után este illetve ha kicsit görnyedtebben ülök. Nőgyógyászhoz már van időpontom, de szeretném megkérdezni, hogy Önnek mi a véleménye. Lehet baba a dologban annak ellenére, hogy a teszt negatív?
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ