Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor úr! Köszönöm válaszát. Az első problémám megoldódott, tegnap megérkezett a menstruációm, betartva a műtétet követő 6. hetet. Viszont a fogamzásgátlás még mindig problémát okoz. Mint írtam, az orvosom szabadságon van, és a héten a munkahelyem sem teszi lehetővé másik nőgyógyász felkeresését, ezért Öntől kérek tanácsot. A Triodena drazsét elkezdtem szedni tegnap. Legközelebb 15.-én tudok nőgyógyászt felkeresni, hogy áttérjek másik (pl. egykomponensű) gyógyszerre. Az interneten nagyon megoszlik a vélemény az injekciós fogamzásgátlásról, mert sok nő írja, hogy problémát okozott neki.Két kérdésem lenne: 1./ Milyen összetevőkben más az injekció, mint a tabletta, hogy azt lehet 40 felett, viszér problémával, dohányosoknak is alkalmazni? 2./ 15.-ig lehet e problémám a Triedona szedése miatt, vagy azonnal hagyjam abba? Ebben a hónapban folytassa a szedést, de mielőbb menjen orvosához élőszóval megbeszélni a védekezési lehetőségeket. Üdvözlettel: Petróczi dr.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ