Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! 39 éves vagyok , 2009-2011-ig, Mirdena spiréált használtam, 2009-ben dermoid cisztát távolítottak el a bal petefészekből, jobb petefészkből is cisztát, a bal petefészekből minimális állomány maradt. A spirál eltávolítása után, a menses szabálytalan, volt amikor több hónapig is kimaradt, és hőhullámok jelentkeztek, menses utoljára 2013. januárban volt, februárban kimaradt, és ismét rendeszeres elviselhetetlen hőhullámok, fejfájás ( főleg éjszaka) jelentkeznek. Voltam nőgyógyásznál, az ultrahang viszgálat 3,3mm nyálkahártya vastagságot mért. Javaslat szerint 10 napig fogamzásgátlót (Cylest) kellene szedni 2*1 dózisban, hogy újra felépüljön a nyálkahártya. Kédrésem, segíthet -e ez a terápia, illteva Mirena spirál miatt jelentezhetnek a klimax tünetei? Kérdésem Nem a spirál miatt, de a klimax tüneteit érzi. Erre van megfelelő kezelés. 40 felett tilos viszont fogamzásgátló tablettát szedni. Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a menopauzáról írottakat. Olvassa el cikkeimet is! Üdvözlettel: dr. Petróczi István
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ