Menü

Ajánlom a Facebookon

Tisztelt Doktor Úr!
összetett kérdésem lenne Önhöz!
48 éves vagyok és elhuzodó váltakozó vérzéssel küzdök.
a leleteim teljesen rednben vannak ,kivéve a megvastagodott méh nyálkahártya .
az első kérdésem, az orvosom norcolut tablettát irt fel ,hogy ez csökkenti a vérzést ,mivel pár nap múlva meg kell jelennem egy fontos eseményen,ma bevettem és utána ömlöttek belőlem a darabok.ez normális lenne? vagy csak igy a tabletta szedése elején?
a másik kérdésem ill, a véleményére lennék kiváncsi
eü küret került szóba ,majd a Levosert nevű hormontartalmú spirál feltétele.
az orvosom altatásban végezné,ezért egyszerre szeretné megcsinálni.
Önnek erről a véleménye?
nagyon nagyon szépen köszönöm!
tisztelettel

Tisztelt Hölgyem!

Nem a Norcolut a legjobb megoldás (a hormontartalmú spirál pláne nagyon rossz és drága.)

Ma a hasonló panaszokra, mint az Öné, hormonpótló kezelést szokás adni.

Ez a vérzészavar okát megszünteti, s emellett a menopauza egyéb panaszaira (hőhullám, alvászavar, látás gondok, hajritkulás, stb.) is megoldást nyújt.

Én inkább ezt javasolnám Önnek. 

Javaslom, olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a menopauzáról írottakat. Olvassa el cikkeimet is!  (Ha a címre kattint, megnyílnak.)

Ha személyesen megkeres, szívesen segítek.

Üdvözlettel:  

dr. Petróczi István

 

 

 

 

Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ