Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Dr. Úr!
53 éves vagyok. 2016.12.15.-én voltam a nőgyógyászomnál rákszűrésen, vizsgálaton.
Lindynette 20-at szedtem 10-12 évig. Most az mondta az orvos, hogy hagyjam abba,
amikor elfogy a levél. Majd fél év múlva menjek vissza, ha vérzéses problémám lesz,
vagy a változókori problémáim gyötörnek.
Miután eljöttem elkezdtem az Ön írásait olvasni, és rájöttem, hogy sok kérdés merült
fel bennem, amit fel kellett volna tennem.
Abbahagyom a gyógyszert, megjön a menzeszem - tesztcsíkkal nézzem van-e még peteérésem?
Mert ha nincs nem eshetek teherbe, de ha van akkor menjek vissza az orvoshoz és kérjem a
hormontablettát, vagy mi a teendőm?
Köszönöm szépen előre is válaszát.



Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ