Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! 7. napja szedem a Symicia nevű készítményt.(Ezelőtt nem szedtem fogamzásgátlót.)Menstruációm első napján kezdtem el szedni,azonban felfázásom miatt 500 mg-os Cifran antibiotikum kúrát is elkellett kezdenem rögtön a 2. menstruációs napomon.(mellékhatásai miatt először napi 2,majd egy nap kihagyás után még kétszer napi 1 tablettát).A symicia elkezdését követő 7. napon-tehát egy nappal az antibiotikum kúra után- védekezés nélkül éltem szexuális életet és emiatt fordulnék Önhöz tanácsért. Tekintve az antibiotikum hatását a fogamzásgátló készítményekre és hogy a két készítményt egy nap eltéréssel kezdtem el alkalmazni egyszerre,illetve hogy menstruációmat követő első napon történt az aktus,védekezés nélkül,lehetséges-e hogy teherbe estem?Illetve amennyiben eseményutáni tablettát vennék be,az mennyiben lenne hatással a következő menstruációm időpontjára és így a symicia szedésére? Válaszát előre is köszönöm! Tisztelt Hölgyem! A leírtak alapján kicsi az esélye a terhességre, ha esemény utáni tablettát is beszed, akkor a ciklusa valószínűleg megzavarodik, vérezgetés lehet. Az eredeti fogamzásgátlót ugyanúgy kellene szednie tovább.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ