Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! A következő lenne a panaszom. A tabletta szedését január 12.-én hagytam abba, melyre január 17-én jelentkezett a vérzésem. A 8. napon már nem kezdtem következő levél szedését. Szünetet kezdtem el. Most február 14-én kellett volna megjönnie 28 napra, de elmaradt. Intim kapcsolatom nem volt, viszont vizsgára készültem, elég sokat idegeskedtem, és volt nagy étvágytalanságom is, kb 1-1,5 másfél hétig tartott. Ami a menstruáció előtt szokott jelentkezni tünet:derékfájdalom, érzékeny mellek, puffadás, ez mind jelentkezett, de a vérzés viszont nem. Gondolom a stressz miatt és a fogyás miatt késik a vérzésem immáron 3. napja. Válaszát előre is köszönöm! Tisztelt Hölgyem! Ezek valóban lehetnek okai a késésnek, de előfordulhat hosszabb ideig tartó gyógyszer szedés abbahagyása után is átmenetileg. Ha továbbra sem jön meg, akkor szükséges egy nőgyógyászati vizsgálat.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ