Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! Olyan problémám lenne, hogy időnként néhány napra véres a hüvelyváladékom. Fájdalmat, irritációt soha nem tapasztalok, csak egyszerűen nem olyan a színe, mint szokott. Próbáltam utána olvasni, de minden probléma jár még valamilyen más tünettel, de nekem nincs. Mi lehet ennek az oka? Gondoltam arra is, hogy az új országúti biciklim és az új ülésem miatt lehetséges-e ez, mert onnantól fordulnak elő ezek a napok. Előre is köszönöm válaszát! Tisztelt Hölgyem! Több minden lehet az oka, pl. fertőzés, gyulladás, mechanikus hatás stb. Az okot és a megoldást csak vizsgálat után tudhatjuk meg. Ha felkeres Fény u.-i rendelőmben szívesen segítek Önnek.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ