Menü

Ajánlom a Facebookon
20 éves fiatal lány vagyok. Már több mint 2 és fél éve vagyok a barátommal, és együttléteink során mindig védekeztünk, fogamzásgátlót szedtem, majd abbahagytam mert vége lett. Azóta ismét együtt vagyunk és már nem szedem a tablettát, ebből kifolyólag felborult a menzeszem. A gyógyszer után azóta 2szer menstruáltam és most várom a 3.at, ami kb. egy hónapja késik. Azóta is mindig óvszert használtunk és gondoskodok róla, hogy minden rendbe lett volna, szerencsére nem szakadt el egyik alkalomnál sem, ezért nem értem miért késik ennyit??? nagyon aggódok, nem tudom mit tegyek!? Előre is köszönöm válaszát, segítségét Tisztelt Hölgyem! Mindenképpen zárja ki a terhességet teszttel. Ha továbbra sem jön meg a vérzése, szükséges egy nőgyógyászati kivizsgálás.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ