Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt doktor ÚR! Én 23 éves vagyok,8évig szedtem a harmonettet,és 2 hónapja abbahagytam.(cisztáim voltak,és az utóbbi 1 évben volt hogy nem jött meg a menstruációm és lassan szeretnék babát)Az utóbbi időben állandóan fáradtnak éreztem magam (még állva is el tudtam volna aludni),híztam sokat a hasamra,nem tudtam koncentrálni,állandó feszültség,barnás folyásom volt néha és néha-néha görcsölgettem....így elmentem egy vérvételre ahol hormonokat is néztek.Ez lett az eredményem:(a többi normális) prolaktin:619,9mU/L (70,8-566,5) tesztoszteron:2,8mU/L (0,3-2,6) Ön szerint mire számíthatok?Milyen kezelést fogok kapni illetve ez mit jelent?Van szerepe a babavállalásban?Jövő héten megyek vissza az orvosomhoz,de szeretném tudni mire számítsak. És lenne még egy buta kérdésem:olyan mintha nagyobbnak érezném a méhemet.....feszül a hasam és néha görcsöl,3 napja minden reggel rosszul vagyok....ez mitől lehet? A válaszát és a türelmét előre is köszönöm szépen!További szép napot:Eszter Tisztelt Hölgyem! A fenti hormonális elváltozások miatt lehet nehezebb a teherbe esés, valószínűleg erre gyógyszereket fog kapni. Az, gogy görcsöl és nagyobbnak érzi a méhét, lehet gyulladástól, vagy myomától is. A reggeli rosszollétek nem feltétlenül nőgyógyászati eredetűek, sok más ok is lehet./belgyógyászati kivizsgálás is indokolt./
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ