Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! Olyan problémával fordulnék önhöz, hogy az utolsó menstruációm óta barnás véres folyásom van, főleg a vizeletnél!+ éve volt egy abortuszom, azóta többször fordult elő fehéres barnás folyás...majd abbahagytam a fogamzásgátló szedését és ezek megszűntek.Most pedig aggódom, mert ilyennel még nem találkoztam, múlthéten közel 40 fokos lázam volt , émelygés, szédülés és derék illetve mindkét oldalon fáj a hasam alja.péntekre van időpontom a nőgyógyásznál, de rettenetesen félek, hogy komoly baj van, 1 éve próbálkozunk a babával de eddig eseménymentes volt a dolog!Válaszát előre is köszönöm!Bea Tisztelt Hölgyem! Valamilyen kismedencei gyulladás lehet, de a meddőségre vonatkozóan egy teljes kivizsgálást érdemes lenne elvégezni.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ