Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor úr!Olyan problémám van hogy a hasam görcsöl úgy mint mikor menstruálok és olyan folyásom van mint ha bepisiltem volna szintelen, szagtalan, de sok.Szexuális együttlét után 2 napig nagyon fáj a hasam és meg is puffad a hasam alja! Voltam vele nőgyógyásznál ennyit írt a papírra: Dg: Kolpitis, Feltárás: kevés bakt.flour írt gyógyszert: supplin 250 mg de csak klion 250 mg volt a gyógyszertárba! Nem változott semmi már 4 szem gyógyszer maradt!Segítsen lehet hogy a gyógyszer nem volt jó?? A hasam még mindig fáj!Mit tegyek ön szerint? Válaszát előre is köszönöm! Üdv:Nikolett Tisztelt Hölgyem! Javasolnék egy személyes találkozót. Ha felkeres Fény u.-i rendelőmben, szívesen segítek.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ