Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor úr! Idült petefészek gyulladásom van, ami most derült ki. Szedtem a doxicilyn-t öt napig. Előtte csak futás után fájt a hasam, amióta beszedtem a gyógyszert gyakran fáj és érzékeny. Ez mi miatt lehet? Továbbá azt szeretném kérdezni, hogy ez a betegség valóban eltart fél évig is? És addig folyamatosan kell hasfájásra számítanom? Illetve aggaszt még az a kérdés, hogy mennyi az esélye annak, hogy ez meddőséget okozhat? Az aktív és gyakori szexuális élet álladó és egészséges partnerrel árthat a betegségemnek? Illetve mi a véleménye a sportolásról a betegség alatt? Válaszát előre is köszönöm Tisztelt Hölgyem! A betegség, ha a megfelelő kezelést kapja rá, azért hamarabb el kell, hogy múljon. A szexuális élet, ha nem okoz panaszokat, akkor nem árt. Abban az esetben okozhat meddőséget, ha a méhkürtök is gyulladásban vannak, mert akkor elzáródhatnak.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ