Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! 23éves vagyok, 6éve szedek yadine fogamzásgátlót . Hétfőn veszem be az utolsó szemet és szinte mindig pénteken jön meg a menstruációm egy évben 2x szombati napon. Nagyon pontos volt mindig is. 2és fél hónapja sportolok étkezést is változtattam, ebbe 3 ciklusom esett bele. Az első szokásos pénteki nap második szombaton jött meg ez még jó is, de jelenleg szerdán érkezett meg 2nappal előbb a megszokottnál. Ennek lehet oka az életmódváltás? Szedek 2hete kiegészítőket: l-karnitint, szója lecitint és krómot, esetleg ezek miatt? Vagy más probléma lehet? Előre is köszönöm válaszát! Tisztelt Hölgyem! Lehet ezek miatt is, de ha a 7 napos szünet alatt jön meg néhány napos különbséggel, ez normálisnak tekinthető.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ