Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor úr! Kb. 2 hónapja kezdtem el szedni a Minulet nevű fogamzásgátló tablettát.Egy kicsit elszaladt velem a mérleg,nem tudom,hogy a gyógyszertől vagy csak többet ettem az átlagnál.Az interneten olvastam,hogy vannak olyan tabletták,amik vízvisszatartást eredményeznek.azt szeretném kérdezni,hogy ez kb. hány kilót jelenthet?Ez az állapot folyamatosan fenn fog állni,vagy idővel elmúlik vagy esetleg érdemes lenne egy más fajta fogamzásgátlóra áttérni?Lehet buta kérdés,de ez a visszatartott víz hol távozik,mert egy pár napja sokkal többet megyek wc-re "pisilni",pedig felfázva se vagyok/szerintem/ és nem is iszok sok folyadékot.Elképzelhető,hogy ez a visszatartott víz most ilyen formába távozik?Még a mérleg is egy kicsit kevesebbet mutat. Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel:Ráczné Fodor Krisztina Tisztelt Hölgyem! 2-3 kilót jelenthet ez,és a ciklussal változhat, és a vizelettel távozik. Érdemes akkor olyan fogamzásgátlót szedni, ami nem okoz vízvisszatartást
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ