Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! Olyan kérdésem lenne, hogy 4. hónapja szedem a Lindynette 75/20-at gyógyszerváltás miatt. Múlt héten beteg voltam, ezért algopirint szedtem, illetve 1500Mg C vitamint szedtem be egyik nap. Olvastam, hogy a túlzott C vitamin bevitel is előhozhatja a köztes vérzést. Szombat óta köztes vérzésem van, nem rendes havi vérzés, hanem pecsételő. A gyógyszert folyamatosan tovább szedem, és az lenne a kérdésem, hogy Ön szerint is szedjem folyamatosan tovább tablettát? (Még 9 szem van hátra) Illetve azt szeretném kérdezni, hogy védve vagyok így is? Válaszát nagyon köszönöm! Tisztelt Hölgyem! Szedje tovább és elvileg védve van, hacsak nem hagyott ki egy tablettát.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ