Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! 3 évig szedtem a fogamzásgátlót, kiderült nem jó nekem , abba kell hagynom, mert a szervezetem (májam) nem bírja megfelelően feldolgozni a benne lévő hatóanyagokat. Ennek következtében teljesen felborult a hormon rendszerem.Az alkatom sem kedvez ennek a rendszernek mivel elég molett vagyok. Végeredményben a kérdésem az lenne , ha szinte állandó jelleggel van valamennyi vérzésem (persze nem a hónap minden napján ,de legtöbbször), s beállítani eddig nem sikerült, mivel ugye gyógyszert nem szedhetek. Lehet emögött valami komoly baj? Mert már nagyon régóta húzódik ez a folyamat és azon kívül hogy a súlyomra asszociálnának semmi nem történik. Előre is köszönöm a válaszát! Tisztelt Hölgyem! Szükséges lenne egy teljes hormonális kivizsgálás, amiben szívesen segítek, ha felkeres Fény u.-i rendelőmben. Ennek eredményétől függ, hogy milyen kezelés szükséges.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ