Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! Lassan két éve szedek fogamzásgátlót (Mercilon).Ebben a hónapban az első héten elfelejtettem bevenni egymás után 2 tablettát(az 5. és 6.at), azonban mikor lehetőségem volt bevettem a 6.-at, majd azt követően még 3-at a megszokott időben. De a 2napos szünet után, ahogy normális esetben szokott lenni, megkezdődött a menstruációm. Probléma lehet még, hogy a menstruációm befejezte után 2napon lefeküdtem a párommal és semmivel nem védekeztünk. Várom mielőbbi válaszát.köszönettel r. Tisztelt Hölgyem! Ha kihagy a gyógyszerszedésből, még akkor is, ha később pótolja, nem teljes biztonságú a védelem, így óvszerrel kell védekezni. Reméljük, hogy ebben az esetben nem lesz baj.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ