Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! Lehet, hogy nincs nagyobb probléma, de kissé ideges vagyok így megkérdezem. Február 12-én jött meg utoljára a menzeszem.Nem régóta vagyunk együtt a párommal és még nem irattam fogamzásgátló tablettát.Miután elmúlt, együtt voltunk és védekeztünk óvszerrel, ami kiszakadt.Másnap Látogatás tettem az orvosnál, aki fel is írt egy esemény utáni tablettát, kiváltottam, bevettem. majd ebben a hónapban 5-én ismét megjött.Elég erős vérzéssel.5 napig tart általában nálam, most a 6. napban vagyok.Az első pár napban vannak görceim(1-2) , most ismételten görcsölök, bár enyhébb a szokottnál a fájdalom.menzeszem még mindig sok van, de különösebb eltérést, más szín stb. Nem tapasztaltam.A kérdésem a következő lenne.előfordulhat, hogy a gyógyszer zavart ennyire össze? vagy esetleg egy betegsére utal e vagy terhes lennék? Az orvos megvizsgál akkor is ha megvan? Válaszát köszönöm! Üdvözlettel:Gabriella Tisztelt Hölgyem! Biztosan a gyógyszertől vannak a panaszai. A terhességet azért ki kellene zárni egy teszttel, vagy vizsgálattal. Az orvos ilyenkor is megvizsgálja.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ