Menü

Ajánlom a Facebookon

Tisztelt Doktor Úr!

2016. július közepe óta szedek Rezia 3 mg/0,02 mg fogamzásgátlót. Egyszer sem hagytam ki úgy, hogy 12 óránál tovább maradt volna ki és mindig egy 2-3 órás intervallumon belül szedem be.
Viszont már vagy 4-5ször szedtem egymás után két levelet (tudom, hogy nem egészséges, de mindig valahogy úgy jött ki, hogy nem tudtam megoldani a dolgot. Gondolok itt a szalagavatómra, az érettségire, ilyenek.)
És dohányzom valamint pajzsmirigy alulműködésem van, amit hát, hm, nem igazán kezelek.

Most is egymás után szedek két levelet, mert a Balatonon töltöttem a hétvégét. (Feleslegesen hagytam ki a menstruálást, nem mentem bele a vízbe, csak térdig.)

Viszont pár napja görcsölget a hasam, szédülök, a vérnyomásomat hiába mérem, valahogy 100 fölé sose meg a pulzusom meg 90... és van ilyen fura folyás, vérzésszerű akármim.
Terhesség lehetséges esetleg?

Válaszát előre is köszönöm,
Bernadett

Tisztelt Hölgyem!

Elvileg a gyógyszerszedés mellett nincs sok esélye a terhességnek, de azért ki kellene zárni egy terhességi teszttel. Ha panaszai nem múlnak el, akkor menjen el egy nőgyógyászati vizsgálatra.

Üdvözlettel, Dr. Murányi Zoltán

Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ