Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! Írattam fel új fogamzásgátlót(Dienille) Amikor felírattam kérdeztem az asszisztensnőt,hogy kell szednem.Úgy ahogy az előzőt,megvan a 6 nap szünet és a hetedik napon folytatom az újjal.Aztán voltam megint orvosnál szombaton ő azt mondta a tájékoztató szerint, de mondom nem tudom úgy mert múlt hét szerdán fogyott el a Gracial a régi és elvileg a tájékoztató szerint másnap azzal kelllett volna folytatnom.De csak pénteken váltottam ki pont amiatt amit az asszisztensnő mondott.Aztán azt mondta akkor kezdjem el aznap múlt szombaton.Elkezdtem szombaton.Viszont elvileg ma(hétfőn) kellett volna megjönnie.Most mikor jön meg a menstruációm és mennyire fogja összezavarni?Így is hatékony lesz a tabletta?Előre is köszönöm válaszát.Üdv:Judykka Tisztelt Hölgyem! Szerintem hatásos a védelem, és a vérzésének meg kellene jönnie a szünetben.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ