Menü

Ajánlom a Facebookon

Tisztelt Doktor Úr!
Valószínűleg felesleges az aggodalmam, de szeretnèk biztosra menni. 2 és fèl héttel ezelőtt megszakításos védekezéssel voltunk együtt a barátommal és nagyon megijedtem, bár időben kivette, de Escapelle esemény utáni tablettát írattam fel, amit időben be is vettem. A menstruációm 1 héttel ezt követően, rendesen a várt időben, megjött ès az első napon újrakezdtem a fogamzásgátló szedését. 9-én hétfőn voltam azóta a nőgyógyászomnàl is, minden rendben volt, azt mondta rendben van, hogy a ciklus első napján újrakezdtem a tabletta szedését. A ciklusom màr 11 naposra húzódott,ma már alig volt valami, ez ilyenkor normàlis? Igaz, 4-5 napja már amúgy is csak pecsételő jelleggel jelentkezik. A barátommal azóta együtt voltunk, már bízva a fogamzásgátló hatásában. Gondolom a sok hormon miatt húzodott el a ciklus, de a fogamzásgátló védelmet nyújt már? Vàlaszát előre is köszönöm!

Tisztelt Hölgyem!

Azt gondolom, hogy az esemény utáni tabletta miatt húzódott el a vérzése. A fogamzásgátló elvileg már védelmet nyújt.

Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ