Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! Fogamzásgátlással kapcsolatos kérdésem lenne. Sajnos a nyaralásra elfeljettem elhozni magammal az új levél Minulettemet, ezért csak egy hét késéssel tudom elkezdeni a következő levelet, így 21 nap szedés után 14 nap fog kimaradni. Milyen problémákat jelent ez, ha már 6 éve szedek fogamzásgátlót? Kell-e más védekezési móddal kiegészítenek a fogamzásgátlót? Mielőbbi válaszát megköszönöm! Tisztelt Hölgyem! Akkor már inkább azt javaslom, hogy hagyjon ki egy ciklust és a legközelebbi menstruáció első napján kezdje az újabb levéllel. Addig pedig védekezzen pl. óvszerrel, vagy helyi fogamzásgátló szerrel. Ha 14 nap után kezdené az új levéllel, esetleg jobban megzavarná a ciklusát.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ