Menü

Ajánlom a Facebookon

Tisztelt Doktor Úr!

Szeptember 13.-a óta szedek Visanne tablettát endometriózisra. Volt egy petefészekciszta műtétem januárban, akkor derült ki az endometriózisom is. Március eleje óta kaptam 6 GNRH injekciót, majd a Visanne szedése előtt egy molekuláris genetikai vizsgálat kellett, mert anyukám mellrákos volt, van e hajlamom. A teszt szerint nincs hajlam, így 2 hónap kihagyás után a GNRH után 2 hónappal elkezdhettem végre szedni a Visannet. Október 17. én kezdtem pecsételgetni, voltam 19. én nőgyógyászaton, ahol ezt jeleztem, és az orvos ennek ellenére elvégezte a rákszűrést, és azt mondta, ez még belefér. A vizsgálat elég durva volt, mire hazajöttem rendesen megjött a vérzésem. Azóta egyfolytában van, immáron 12. napja. Azt szeretném kérdezni, hogy ez normális valóban? Előfordulhat a gyógyszer mellett ez? 10. én megyek legközelebb a nőgyógyászatra a szövettanért, addig nem is fogadnak. Önnek mi a véleménye?

Tisztelt Hölgyem!

Vérezgethet a gyógyszer mellett, illetve a rákszűrés után is jelentkezhet vérzése, de ez azért hamarabb el szokott múlni. Ha a vérzése a szokottnál erősebb, akkor menjen vissza vizsgálatra előbb. Ha nem erős, akkor a kontrollnál jelezze.

Üdvözlettel, 

Dr. Murányi Zoltán

Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ