Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! Az utolsó menzeszem 2016.02.17-22-ig volt. Tegnap délelőtt rosszullétre lettem figyelmes majd ijedten észleltem , hogy újra menzeszem van. A gyógyszert rendszeresen szedem nem volt hasmenésem se hányásom. Voltam ma orvosnál meg se vizsgált annyit mondott, hagyjam ma abba 7 napra a gyógyszer szedését majd kezdjem el újra és szedjem további 3 hétig utána tartsak újabb szünetet. Ön mit tanácsol? Abbahagyjam a gyógyszert és tartsam most az egy hetes szünetet,vagy szedjem tovább ahogy szoktam? Nem tudom fontos e az információ de szombat este voltunk együtt utoljára a párommal és nem használtunk semmilyen mást védekezésre, ( 2014 óta szedem rendszeresen ezt a Mirabella nevű fogamzásgátlót, de ilyen fajta problémám még soha nem volt) Válaszát előre is köszönöm! OKitti
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ