Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! 9 éve szedek Mercilon-t, eddig semmi problémám nem volt, időben megjött a menzeszem. Múlt héten volt az utolsó hetem a 7 napos szünet előtt, s az utolsó pár napon kicsit rendszertelenül szedtem a gyógyszert ( egy nap kimaradt másnap kettőt vettem be). 3-4 napig meg is jött, igaz inkább barnás színű volt, de görcsöltem is kicsit. A héten hagytam abba, és sajnos alig jött meg. A párommal 2,5 hete voltam utoljára együtt. Doktor úr szerint lehet lehetséges, hogy terhes vagyok? Vagy a rendszertelenség miatt jött meg gyógyszerszedés alatt? A Mercilonból elkezdhetek újabb levelet, ha letelik a szünet? Egy hét múlva találkozom ismét a párommal, kell-e más védekezési módszert alkalmaznunk? Köszönöm szépen a válaszát, és segítségét! Tisztelt Hölgyem! A nem potos szedés miatt lehet vérzési eltérés is és afogamzásgátló hatás is csökkenhet. A következő levéllel elkezdheti, de figyeljen a rendszeres szedésre. A terhességet teszttel érdemes kizárni. Ha a következő ciklusban találkoznak és rendesen szedi, akkor nem kell más módszert alkalmazni.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ