Menü

Ajánlom a Facebookon
Kedves Doktor Úr! Köszönöm megtisztelő válaszát, elmentem orvoshoz, ami után kiderült, hogy van egy cisztám, amit nem igazán értek, hogy miért azt mondta az orvos azonnal, hogy nekem PCOS-om van, hiszen ha jól tudom az több tényező együttes fennállása esetén lehetséges, persze nem kérdőjelezem meg szakmaiságát! Az hüvelyi ultrahang után felírta nekem a duphaston nevezetű gyógyszert, a sors furcsa fintora, hogy a kiváltás napján a menstruációm megjött, sajnos közvetlen utána nem tudtam visszamenni az orvoshoz, a gyógyszert egyébként így nem szedtem be, másfél hónap múlva mentem vissza, 1 havi vérzés ismét kimaradt, ismét hüvelyi ultrahang a ciszta még ott van, és picivel nagyobb is lett! Ismét a gyógyszer beszedését javasolta, én nem kezdtem el a gyógyszert másnap, mert az elkövetkezendő hónapban államvizsgázok és nem tudom milyen hatással lenne rám (depresszió?, erős megvonásos vérzés?) így nem szedtem be, de most ismételten megjött a menstruációm! Nem tudom mit tegyek, a gyógyszer beszedésével kapcsolatban, és úgy általában! Köszönöm előre is! Csontos Lilla Tisztelt Hölgyem! Ezek után látatlanban nem merek semmit mondani. Ha egyszer eljön személyesen hozzám, akkor szívesen segítek a kivizsgálásban és a probléma megoldásában.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ