Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! 19 éves múltam, alig egy éve szedek fogamzásgátlót. A fő problémám a rendszertelen menstruációm volt. Így rendszeres, de ha abbahagyom a szedését ismét visszaáll a rendszertelen állapot. Hosszú távon a fogamzásgátló szedése nem megoldás a problémára ahogy tudom, de ezen túl ronthat-e a helyzeten? Illetve milyen módszerrel lehetne a fő problémát megoldani teljesen, nem csak időlegesen? Továbbá a fogamzásgátló hatása miatt, ha abbahagyom vissza tud-e állni a rendszeres ovuláció , vagy szükséges -e időszakonként szüneteltetni? Válaszát köszönöm! Tisztelt Hölgyem! A manses rendszertelensége valószínűleg a peteérés elégtelenségéből ered. Ha már nem kell védekeznie és akár jöhet a baba, akkor érdemes erre egy kivizsgálás után tüszőérlelő gyógyszerrel rásegíteni. Ezután a vérzésprobléma is várhatóan megoldódik.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ