Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! Egy éves házasok voltunk januárban és szeretnénk már egy kisbabát. Májusban abba hagytam a fogamzásgátló tablettát (cypromixet szedtem ). Addig rendszeres volt a havi vérzésem és 4-5 napos. Mióta abba hagytam az első 2 hónapban meg sem jött, azóta pedig maximum 3 napig tart és a mennyisége is jelentősen kevesebb. Voltam orvosnál, cisztát állapított meg, de azt mondta attól még nyugodtan teherbe eshetem, és a vérzés kimaradást is a ciszta magyarázza. Azóta is próbálkozunk de semmi eredmény, sajnos :( Doktor Úr szerint mi lehet az oka, hogy még nem sikerült a baba dolog? Válaszát előre is köszönöm. Marianna Kedves Marianna A fogamzásgátló tabletta szedése alatt maga a tabletta tartja rendszeresnek a menzeszt, tabletta szedés hiányában visszaállnak az eredeti sajátságok, megváltozhat a menstruáció jellege, hossza, ciklus hossza. Az amit észlel tehát nem kóros. Cisztája valószínűleg. spontán is, egy-két hónap leforgása alatt elmúlik, ultrahanggal lehetséges kontrollálni. Rendszeres házaséletet élő nők több mint 95 %-a az első év során teherbe esik, amennyiben nem, meddőségi centrum felkeresése javasolt. üdvözlettel, dr. Vereczkey Attila
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ