Menü

Ajánlom a Facebookon
jo napot kivanok.kerdesem a kovetkezo lenne:2evig fogamzasgatlot szedtem,oktober 2an volt a menstruaciom eslo napja es mar nem kezdtem el szedni az ujjab doboz fogamzasgatlot mert ugy dontottunk hogy egy darabig szunetelek a tabletta szedesevel.7iken voltam egyutt a parommal es nem vedekeztunk vagyis a megszakitasos modszert hasznaltuk.azota nagyon sok tunet megjelent nalam ami esetleg terhessegre utalhat pl: hanyinger ami ram mas esetben nem jellemzo, gyakori vizeles, hatfajas, a melleim megduzzadtak es erzekenyek, a hasam is neha faj es puffadt is vagyok altalaban.lehetek terhes?a menstruacio utanni elso verzesmentes napban lehetett peteeresem?es foleg ugy hogy 2evig folyamatosan fogamzasgatlot szedtem?kerem valaszoljon amint lehet.valaszat nagyon varom.koszonom Kedves Andrea! A tabletta elhagyását követő első ciklusban is már lehetett peteérése, amelyből akár teherbe is eshetett. Az Ön által említett szubjektív tünetek nem bizonyítják a terhességet, csak a gyanút keltik fel, de egyéb okokból is felléphetnek (vegetatív tünetek). A kérdés eldöntésére a várt következő menzesz idejében (különösen, ha az nem jelentkezik időben) végezzen terhességi tesztet. Tennivalók ennek függvényében. Üdvözlettel, Dr. Vereczkey Attila
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ