Menü

Ajánlom a Facebookon
Tisztelt Doktor Úr! Rendszertelen mestruációm miatt 18 évesen fogamzásgátlót kezdtem szedni. Kisebb-nagyobb kihagyásokkal tavaly decemberig, 30 éves koromig.Mivel hónapokig nem jött menzes, elmentem orvoshoz.Norculut tablettát kaptam,melynek hatására jelentkezett is vérzés.Két hónapjára rá, magától lett vérzésem.De azóta már eltelt ismét két hónap és semmi. Kezdek aggódni, mivel kisbabát szeretnénk, és félek hogy igy peteérésem sincs, hiába is probálkozunk.Vagy peteérés ilyenkor előfordulhat? Szeretném kérni a Doktor Úr tanácsát, mit javasol ilyen esetben. Köszönettel várom válaszát. Marcsi Győr Tisztelt Hölgyem! Javasolnék Önnél egy hormonális kivizsgálást és follikulometriát, hogy megállapítsuk, hogy van-e tüszőérése, és hogy beállítsuk a ciklusát.
Ajánlom a Facebookon

Belépés

close

A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. A sütikről, engedélyezésükről és tiltásukról itt olvashat bővebben. További információ