Mindent megtennél azért, hogy babád szülessen? Kezdd ezzel: Útvesztők helyett - Termékenységi program>>  

Szakorvosoktól, meddőséggel küzdő pároknak, együdül babát vállaló nőknek!

Szállítási feltételek

Ajánlom a Facebookon

Szállítási és Általános Szerződési Feltételek

 

Szállítási feltételek

Eladó kizárólag Magyarország területére vállal szállítást. Ettől eltérő szállítási címre történő szállítás Eladó és Vevő egyedi megállapodását követően lehetséges.
A vásárló köteles a termékek átvételekor a csomag sértetlenségét ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Probléma esetén a vásárlónak jegyzőkönyv rögzítését kell kérnie. Továbbá cégünk ügyfélszolgálatát e-mailben értesítenie kell, hogy a lehető legrövidebb időn belül intézkedhessünk. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Szállítás

A szállítás kizárólag futárszolgálattal történik. A futárcég neve PDS Hungary Kft, elérhetősége: (+36 1) 403 3131, email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet illetve olyan címet megadni, ahol át tudják venni a csomagot. A futárszolgálat háromszori kézbesítést kísérel meg. A csomagot ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át.

Szállítás díja

0 - 10 000 Ft közötti megrendelés esetén a szállítás díja bruttó 990 Ft
10 001 - 20 000 Ft közötti megrendelés esetén a szállítás díja bruttó 590 Ft
20 000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás díjmentes, azaz 0 Ft

Személyes átvétel

Jelenleg cégünk nem tud személyes átvételt biztosítani vevőinknek

Vevő kötelezettséget vállal a megrendelt termék, illetve szolgáltatás átvételére. Az ennek elmulasztásából eredő károkért Eladó semmilyen felelősséget nem vállal, a károkat és a többletköltségeket (pl. ismételt kiszállítás, munkaidőn kívüli szállítás, visszaszállítás, stb.) Vevő viseli.
Vevő köteles az átvétel időpontjában a küldeményt tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Az ellenőrzés a termékhez, illetve szolgáltatáshoz kapcsolódó dokumentumokra (pl. jótállási jegy, használati utasítás, stb.) is kiterjed. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt Eladó nem fogad el.

Eladó fenntartja a jogot bármely szállítási mód átmeneti szüneteltetésére vagy végleges megszüntetésére.

Elállási jog

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 17/1999. (II. 5.) számú kormányrendelet szabályozza. Vásárlónk a szerződéstől az áru átvételét követő 8  munkanapon belül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben a kifogásolt termék vételárát cégünk legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríti.

Amennyiben vásárlónk élni kíván elállási jogával, a rendelés számának megjelölésével köteles cégünket e-mailen vagy postai úton értesíteni. Postai úton küldött értesítőt ajánlott küldeményként kell feladni, mert a postára adás dátuma csak így igazolható. Ilyen esetben cégünk a postára adás időpontját veszi figyelembe. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül.
A Vásárló a megrendelt termékek/termékeket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk telephelyének postai címére. Vásárló köteles a visszaszállítási költséget magára vállalni. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie.

Természeténél fogva nem szolgáltatható vissza az a termék, amely a visszaküldést követően ismételten már nem értékesíthető más vásárló részére. Ennek oka lehet többek között a rendeltetésszerű használatbavétel által okozott, visszafordíthatatlan változás is.

Szállítással kapcsolatos panaszok érvényesítésének helye, módja:

írásban postai úton vagy elektronikus levélben az alábbi elérhetőségeken:

Név: Webline Trend Kft.
Levelezési cím: 1024 Budapest, Ady E. u. 7.
Mail: info at intima.hu

Általános szerződési feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek a Webline Trend Kft. (továbbiakban mint Eladó) és a vele szerződéses kapcsolatba lépő vásárló (továbbiakban mint Vevő) között létrejövő szerződés általános feltételeit tartalmazza.

Az Általános Szerződési Feltételek Vevő által történő elfogadása a webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele.
Az Általános Szerződési Feltételek a webáruházban elhelyezett ÁSZF linkre kattintva érhető el. Eladó fenntartja magának a jogot az Általános Szerződési Feltételek külön értesítés és indoklás nélküli módosítására. Vevő felelőssége, hogy az Általános Szerződési Feltételek módosítását kövesse. A módosítást követően a webáruház használata az Általános Szerződési Feltételek módosításának elfogadását jelenti.


Eladó
Név: Webline Trend Kft.
Székhely: 1024 Budapest, Ady E. u. 7.
Telefon: +36 1 315 1752
Mail: info at intima.hu
Web: www.intima.hu
Cégjegyzékszám: 01-09-956031, Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Adószám: 23165021-2-41
Közösségi adószám: HU23165021
Kereskedelmi tevékenység nyilvántartásba vételi száma: IV-420/2011

A szerződést elektronikus úton a következő lépésekkel lehet megkötni.

1. Regisztráció

Vevőnek az első vásárlás előtt regisztrálnia kell magát a webáruházban. Az adatokat teljes körűen ki kell tölteni. A webáruház kínálatának megtekintése és a vásárlói kosár megtöltése nem kötött a webshopban történő regisztrációhoz.
A regisztrációt követően a webáruház rendszer a megadott elektronikus levélcímre egy visszaigazoló levelet küld. Az ebben található linkre kattintva aktiválható a regisztráció. A regisztrációban szereplő adatokat később, bejelentkezést követően módosíthatók.

2. Bejelentkezés

A vásárlást megelőzően a vevőnek a felhasználói neve és jelszava megadásával kell bejelentkezni a webáruházba. Ha a vásárló elfelejtette jelszavát, akkor a Felhasználói név vagy az email címe megadásával kérhet a rendszertől egy automatikusan generált új jelszót az email címére, melyet bejelentkezést követően megváltoztathat.

3. Vásárlás: a vásárlás folyamata

  • a megvásárolni kívánt áruk illetve szolgáltatások kosárba helyezése,
  • fizetési mód kiválasztása,
  • szállítási, átvételi mód kiválasztása,
  • szállítási és számlázási adatok megadása,
  • megrendelés ellenőrzése,
  • Általános Szerződési Feltételek elfogadása,
  • megrendelés elküldése.

A Vevő a regisztrációval és a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A megrendelésre az adott megrendelés időpontjában érvényes Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak.

Eladónak jogában áll a megrendelhető áruk és szolgáltatások körét és darabszámát korlátozása.

Eladó a Vevő megrendelésének megérkezését automatikusan a Vevő felé elektronikus úton visszaigazolja. A megrendelés Vevő által történő végleges elküldése és a megrendelés megérkezésének visszaigazolása még nem minősül szerződéskötésnek. Amennyiben e visszaigazolás a Vevő megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül a Vevőhöz nem érkezik meg, a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Eladóhoz, illetve a Vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Eladó akkor fogadja el a megrendelést, ha Vevő a megrendeléshez szükséges valamennyi információt helyesen Eladó rendelkezésére bocsátotta a regisztráció során vagy a megrendelés időpontjában. A hibás adatokból eredő téves teljesítésből eredő károkért Eladó felelősséget nem vállal, az ebből eredő költségeket a Vevő viseli, illetve köteles megtéríteni Eladó részére.

A megrendelés elfogadását vagy elutasítását Eladó külön elektronikus levélben igazolja vissza Vevő felé. A megrendelés Eladó által történő elfogadása esetén a szerződés létrejön. A megrendelés elfogadására irányuló elektronikus levél hiányában is létrejön a szerződés akkor, ha Eladó a megrendelt terméket vagy szolgáltatást leszállítja Vevő részére.

A megrendelést Vevő bejelentkezést követően utólag is megtekintheti, kinyomtathatja. A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a szerződést Eladó iktatja és azt a hatályos jogszabályi előírások által előírt időtartamig őrzi.

Szerződéskötés magyar nyelven lehetséges.

Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök.
Eladó a vásárlás valamennyi lépésében visszalépési lehetőséget biztosít Vevő részére. Ennek megfelelően Vevő a megrendelés végleges elküldése előtt bármely megelőző lépést módosíthat.

Eladó a megrendelés ellenőrzését külön lépésben is biztosítja Vevő részére, ahol Vevő a teljes megrendelést, azaz a kosár teljes tartalmát áttekintheti, valamennyi tétel darabszámát módosíthatja, illetve a tételeket törölheti. A megrendelés végleges elküldésére csak ezt követően kerülhet sor.
Vételár

A vételár mindig a kiválasztott áru vagy szolgáltatás mellett feltüntetett ár. A webáruházban feltüntetett árak az általános forgalmi adót tartalmazzák. Amennyiben a terméket, illetve szolgáltatást egyéb közterhek is terhelik, a feltüntetett árak ezeket is tartalmazzák.

Eladó fenntartja a webáruházban feltüntetett árak változtatásának jogát azzal, hogy a változtatás a webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A változtatás a már megrendelt áruk és szolgáltatások vételárát nem befolyásolja, kivéve a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott esetekben.

Eladó a már megrendelt áruk és szolgáltatások vételárára vonatkozóan is fenntartja a változtatás jogát, ha adatbeviteli hiba, illetve bármely tévedés miatt a webáruházban feltüntetett vételár eltér a hivatalos árlistájában foglaltaktól, amely megtekinthető Eladó székhelyén. Ebben az esetben Vevő elállhat a szerződéstől, de kártérítési igényt nem érvényesíthet Eladóval szemben.

A webáruházban feltüntetett árak nem tartalmazzák a járulékos költségeket, különös tekintettel a fuvardíjra, szállítási költségre, postaköltségre, a vételár kiegyenlítésével kapcsolatos díjakra. A járulékos költségek Vevőt terhelik, az elfogadott megrendelés teljes vételára a termékeknek és szolgáltatásoknak a járulékos költségekkel növelt vételára.

A webáruházban megvásárolható szolgáltatásokat Eladó közvetített szolgáltatásként is nyújthatja.
A termékekhez és szolgáltatásokhoz kapcsolódó járulékos költségeket, különösen a fuvardíjat, szállítási költséget és postaköltséget Eladó közvetített szolgáltatásként a kosár tartalma végén, a megrendelt tételektől elkülönítve egy összegben jeleníti meg és ennek megfelelően számlázza.

Fizetés

Vevő a járulékos költségekkel növelt teljes vételár kifizetésénél az alábbi fizetési módok közül választhat:

1. Átutalás

Vevőnek az elfogadott megrendelés vételárát az Eladó által történő teljesítést megelőzően van lehetősége átutalással kifizetni. Eladó kizárólag a vételár teljes mértékben történő megfizetését követően teljesít. Eladó egyedi megállapodás alapján Vevő kérésére ettől eltérő fizetési határidőt is megállapíthat.
Vevő az átutalás közlemény rovatában feltünteti a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolásban szereplő megrendelésszámot. Az ennek elmulasztásából vagy a megrendelésszám hibás feltüntetéséből eredő károkért Eladó semmilyen felelősséget nem vállal, a károkat és a többletköltségeket Vevő viseli. Eladó vállalja, hogy hiányzó vagy hibás megrendelésszám esetén kísérletet tesz a megrendelés azonosítására, de az azonosítás sikertelensége esetén Eladót semmilyen felelősség sem terheli. Amennyiben a megrendelés azonosítása a vételár, vagy annak adott részletét követő 30 napon belül sem jár sikerrel, Eladó köteles az igazoltan felmerült költségeivel (például banki átutalás költsége, postaköltség, stb.) csökkentett összeget arra a bankszámlára visszautalni, amelyről az érkezett.

2. Készpénz

- Futárral történő szállítás esetén az átvétel időpontjában a futárnak készpénzben.
A számlát minden esetben az áru, illetve szolgáltatás átadásával, teljesítésével egyidejűleg küldjük a Vevő részére.

Jótállás, szavatosság, garancia

A cégünk által értékesített árukra típusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak (151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet) megfelelő szavatossági időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak vesszük irányadóak.
A termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást. Tájékoztatást a vevő cégünk ügyfélszolgálatától e-mailen is kérhet.

A termék garanciális szervizébe történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.

A termékek, szolgáltatások bemutatása kizárólag tájékoztatás céljából vannak feltüntetve, a termék forgalmazója vagy gyártója által adott adatokon alapul, melyre tekintettel annak pontosságáért, megbízhatóságáért, teljességéért, adott célra való alkalmasságáért és az ezek hiányából eredő közvetlen vagy közvetett károkért az Eladó semmilyen felelősséget nem vállal.


Vevő tudomásul veszi, hogy a webáruházban megvásárolt termékek és szolgáltatások rendeltetésszerű használatáért, valamint jogszavatosságáért, kizárólag és közvetlenül a termék, illetve szolgáltatás azon gyártója, illetve forgalmazója vállalja a felelősséget, amely gyártó, illetve forgalmazó a terméket, illetve a szolgáltatást az

Eladó számára értékesítette, vagy más módon az Eladó által üzemeltetett webáruházban megvételre kínálta. Eladó kizárólag abban az esetben teljesít jótállási és szavatossági kötelezettségeket, ha a terméknek Eladó a gyártója, illetve a szolgáltatást Eladó közvetlenül nyújtja, továbbá a terméknek Eladó az első magyarországi forgalomba hozója.

Az adott termék, vagy szolgáltatás gyártója, illetve forgalmazója a jótállási és szavatossági idő alatt fellépő hibákat a termék, illetve szolgáltatás leírásában, jótállási, szavatossági vagy garancia levelében, más egyéb ilyen iratában meghatározott módon és határidőben a vonatkozó jogszabályok rendelkezési szerint javítja, az esetlegesen hibás eszközöket kicseréli.

Vevő tudomásul veszi, hogy szavatossági, vagy jótállási igényét a termék, szolgáltatás gyártója, illetve forgalmazója felé közvetlenül köteles írásban vagy személyesen jelezni.

Eladó felelősségi korlátozása

Cégünk semmilyen módon nem vállal felelősséget az továbbiakban felsorolt pontokban foglaltak miatt:

  • Működési hiba az internetes kapcsolódásban, hálózatban, ami megakadályozza webáruházunk zavartalan működését és a vásárlást
  • Meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon, ez által létrejövő vagy bármi más okbeli adatvesztés

Eladó nem vállal felelősséget a webáruház használata során fellépő szoftver, kommunikációs, vagy egyéb technikai hibákért.

Az intima.hu-t működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.

Eladó nem vállal felelősséget az elírási hibákért, a termékek mellett szereplő képek, a webáruházban elhelyezett információk helyességéért, valóságtartalmáért, különös tekintettel a tévesen szereplő árakra.
A termék képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól.
A webáruházban található képek, minták, eltéréseiért Eladó felelősséget nem vállal.
Eladó nem vállal felelősséget a webáruházon vásárolt termékek nem rendeltetésszerű használatából okozott károkért, minden vevő a termékeket saját felelősségére használhatja.

Eladónak jogában áll a webáruház részleges vagy teljes megszüntetése, megváltoztatása és szüneteltetése, előzetes értesítés nélkül, az ebből eredő közvetlen, közvetett vagy egyéb károkért Eladó felelősséget nem vállal.

Eladó nem vállal felelősséget a webáruház honlapjáról elérhető más internetes honlapok tartalmáért, valamint nem vállal felelősséget az Eladó honlapjára mutató más internetes honlapok tartalmáért.

Vevő felelőssége

Vevő köteles a regisztrációnál megadott adatokban bekövetkezett esetleges változásokat kijavítani, különös tekintettel a szállítási címre. Az ennek elmulasztásából eredő sikertelen kiszállítási többletköltségeket a Vevő viseli.

Vevő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut és szolgáltatást tartalmazó küldemények átvételéről és kifizetéséről gondoskodik az Általános Szerződési Feltételekben szereplő fizetési módoknak megfelelően. Amennyiben a küldemény kézbesítése Vevő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltségeket és károkat a Vevő viseli.

Eladó tulajdonjog fenntartással él mindaddig, amíg Vevő a megrendelés ellenértékét teljes mértékben meg nem fizeti. A tulajdonjog fenntartással szállított áru harmadik személy által történt lefoglalása, illetve végrehajtási vagy felszámolási eljárás alá vonása esetén Vevő köteles Eladó tulajdonjogát bejelenteni és erről Eladót haladéktalanul értesíteni.

Vevő tudomásul veszi, hogy Eladó számlájának lejárati határidejét követő időpontban Eladónak jogában áll egyoldalú bejelentéssel visszáru igényét bejelenteni Vevő részére az általa leszállított és saját tulajdonát képező termékekre (szolgáltatásokra) vonatkozóan. Vevő köteles Eladó jóváíró számlája ellenében, annak átvételével azonos időben kiadni a jóváíró számlán szereplő tételeket Eladó részére. Vevő kijelenti, hogy Eladó tulajdonjog igényét nem vitatja.

Közvetített megrendelések

Vevő elfogadja, hogy egyes – a webáruházban ennek megfelelően feltüntetett – termékekre és szolgáltatásokra vonatkozó megrendeléseket nem Eladó teljesíti, hanem az ezekre a termékekre és szolgáltatásokra vonatkozó megrendeléseket harmadik személyek felé közvetíti, a megrendelés elfogadása és Vevő erről történő értesítése a harmadik személy feladata.

Ezekben az esetekben a szerződés nem Vevő és Eladó között, hanem Vevő és a megadott harmadik személy között jön létre. A termékekkel és szolgáltatásokkal, továbbá a pénzügyi elszámolással kapcsolatos kötelezettségek kizárólag a harmadik személyt terhelik, Eladó ezeknek a kötelezettségek harmadik személy által történő teljesítéséért semmilyen felelősséget nem vállal.

Eladó fenntartja a jogot, hogy a közvetített megrendelések esetében a webáruház egyes funkcióit korlátozza vagy felfüggessze, különös tekintettel a fizetési, szállítási és átvételi módokra.

Egyéb

A szolgáltató Internetes honlapját látogató megrendelők kötelesek rendszeresen tájékozódni jelen ÁSZF módosításai tekintetében. Amennyiben a vásárló a jelen ÁSZF módosításának hatálybalépését követően továbbra is látogatja az oldalakat és megrendelést ad le, azt a szolgáltató jogosult úgy értelmezni, hogy a vásárló az ÁSZF módosítását elfogadta.

Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben az alábbi jogszabályok irányadók:

  • Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. Törvény.
  • A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet.
  • A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény.
  • A Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény.

 

Figyelem!

Az Intima.hu  nem felelős semminemű olyan vagyoni vagy nem vagyoni kárért, amely a honlapon szereplő információk felhasználásából származik, tekintettel arra, hogy az Intima és partnerei ezeket az információkat  kizárólag  tájékoztatás céljából biztosítják.

Felhívjuk a felhasználók figyelmét arra, hogy az Intima és partnerei nem szavatolják a tájékoztató közzététele révén biztosított információk teljeskörűségét, hiánytalanságát, minden tekintetben maradéktalan megbízhatóságát.

Ha számodra is hasznos volt cikkünk, megköszönjük, ha értékeled!
Értékelés:
( 0 Rating )
Ajánlom a Facebookon